Hos Helena

Tjohoo, Igår kom jag hit till helena, Sandra var här och färgade helenas hår, sen stannade jag och vilade medans helena och sandra for och hämtade danne och david.Jag och helena bestämde oss för att åka förbi faster på kvällen sen när danne och david skulle fara och träna. Dock vart vi där 2 timmar nästan 3 timmar men det gör väl inget. Danne och david fick vänta i stan 40 minuter på oss. Hahah ;D Var lite sena, så mycket att prata om hos faster kan jag ju säga..
Eller hur helena? =)

Men idag snacka det är fint väder ute idag och det är inte ens kallt..
Nå Micke har iaf tur som ska fa ut och köra skoter med krille. Haha
Hmm idag så är det dags för hemfärd, ska kanske åka hem med syrro emma, anna och jag är inte säker om johanna också skulle med till luleå. Har smsat emma så får se vad hon svarar =) Dock är det ju mycket skönare att åka bil änn att åka buss just nu iaf. Så jobbigt för ryggen att sitta 3 timmar i en buss men brukar stoppa jackan bakom ryggen så då är det inga problem att åka buss men det är ändå jobbigt.

Nåja nu tänkte jag ta och vänta på att äta lunch med syrro helena sen åka in till stan..

Lite bilder på helenas snygga hundar

Indy

Liston the man

Diva och indy. *jag tror diva vill ha bollen av indy* ;D

Kommentarer
Postat av: Pattie

thihi nej "bara" 19 veckor kvar :D

2009-03-12 @ 13:48:51
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0