Melodifestivalen

Igår satt jag nere i vardagsrummet med mamma och kollade på melodifestivalen för pappa skulle kolla på något annat pogram ett tag så han fick låna min tv.. Men just när melodifestivalen började så sa jag till både mamma och pappa att Malena Ernman med låten La Voix kommer vinna lätt! Den är så ovanlig men på något sätt är den bra men jag vet inte vad i låten som gör att den blir bra..  Men jag och helena satt och kollade på melodifestivalen när hon skulle sjunga låten La voix första gången så sa helena direkt att den kommer vinna att den är ovanlig om man jämför med dom andras låtar. Och vad var det inte den gjorde? Den van allt som vi sa ;D hahaha... Men jag hejade på Sara med låten moving on och E.M.D med baby goodbye, deras låt har fastnat i huvudet också ..

Men ju mer man lyssnar på La voix så blir den lite bättre men den är ju inte så dålig att man inte kan lyssna på den. Tyckte ni att rätt låt van??  Jag vet inte om precis rätt låt van men Jag tror dock den kommer gå bra i eurovision song contest, eller får väl hoppas att den gör det =)

Malena Ernman - La Voix

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var konstig. :P

2009-03-15 @ 10:35:31
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha okej :) Åh då är det ju nära... Vad roligt :)

2009-03-15 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0