Rolig dag / Hemm igen också..

Vaknade idag på morgon först 06.00 men somnade om och sen vaknade jag 09:00 och steg upp.. Helena gick ut med hundarna och jag satte mig framför tv:n och såg nyhetsmorgon, snacka tråkigt pogram. Haha nåja vad kunde man annars göra. Sen kommer helena in efter ca 2 timmar och säger att vi ska åka till haparanda på IKEA om en timme.. Snacka jag fick bråttom att packa ihop mina saker och helena skulle snabb duscha och allt.. Vi hade väl lite stressigt men vi han så klart. Bia (Helenas mamma) kom och hämtade oss så begav vi iväg..

Det var lite äkligt att fa till IKEA i snö stormen men vi klarade oss... Var förbi torneå, IKEA, och alla affärer vi nu var på.. Har gått hela dagen/ kvällen men nu är man äntligen hemma och tar det lungt.. *Skönt* Känna som att mina ben vill bara döö ;D Men kvällen blir för mig att va hundvakt och bara chilla framför tv:n... Ska se nu Designer simon och tomas och sen sova..

God natt.. Skrev lite slarvigt men det kvittar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0