Söndag

En vanlig tråkig söndag är det igen som vanligt..

Åt frukost för ett tag sen.. Måste säga att man börjar bli lite less på leverpastej nu men det är järn i det så måste äta så inte mitt järn värde sjuker som det hade gjort sisst jag var hos barnmorskan. Blodpudding kommer jag säkert snart också bli lite less på. Men ska inte klaga det är ju gott ;D...

Idag har jag inte heller några planer, skrev just med patricia lite om barn namn och olika saker..  Men imon har jag en massa planer..Då jag ska med mamma på olika affärer.. Nu är det som sista rycket jag går på affärer länge. Det börjas känna i bena ibland när jag har gått mycket men då brukar jag säga att jag vill hem och vila.. hah

Nu ska jag göra någon nytta iaf.
*Kramar*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okey .. :) Hoppas det går bra för dig när det är dags :)



Jo, hundarna är ju som ganska så söta :)

2009-03-08 @ 14:16:18
URL: http://snaadrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0