Barnvagnen?

En fråga som jag nu har blivit lite små less på.
Micke har ny bil och jag har bil men har inte ännu körkort men har köpt bilen nu så jag kan börja övningsköra men ska sälja den sen och köpa nyare när jag fått själva körkortet.! Men Jag har köpt en audi 100 avant och micke har en audi A4 eller vad det nu var. Många frågar hela tiden: Hur ska barnvagnen få plats i mickes bil? Man behöver inte 2 stora bilar för barnvagnens skull. Desutom får micke köpa vilken bil som hälst, jag har en stor bil och den räcker. =) *hihi*

Mickes bil (Bilden fotad av micke hjälv idag)


Bild på min bil kommer imon ^men den är inte fin om man jämför med emmas, mickes och freddes bil. jag har en gammal bil som sen kommer säljas och så köper jag en nyare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0