Måndag

Idag har jag hunnit med mycket. Har till och med målat min hylla men ska måla imon ett till varv sen är den klar att hängas upp när färgen har torkat. *hihi* Har varit och små shoppat med mamma också lite. Hittade inte så mycket men telexempel stadium är inte min favorit kläder. Jag går häldre typ på gina trico, cubus eller HM.

Skulle också baka nu ikväll men det vart så sent att det får bli imon. Har lite planer imon. Anna ringde för ca 30 minuter sen så ion ska vi gå på stan och kolla runt lite och se om man hittar något. Låter det inte trevligt. *Haha* Har också fixat att pappa eller mamma kan vara barnvakt ca 2-3 timmar som känns skönt men det är inte alls kul att vara ifrån wille. Tänkte ta med honom men det kan ju bli ändring imon. Vem vet...

*Pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0