Kurs

Har nu frågat lite folk om det kommer någon bra som har kurser mot sommaren på hr om man skulle rida te.x Dressyr för någon med easy skulle va fett kul. Har börjat fundera lite på det men det är ju inte helt säkert om jag ska det men jag vill. beror ju på vad alla andra säger så inte dom börjar snacka en massa skit om mig men inte för jag orkar bry mig så mycket om det. Fick också höra att madde rider han och har börjat tolkat efter han lite. Jag får väl sen börja träna igen lite dressyr när man kommer tillbaka till stallet. Vill få till galoppen kommer inte ihåg nu om det var vänster varm men jag tror att det var de. Men jag tycker att han har stora steg och tung galopp. Beror ju på vart man rider men på banan brukar han få tung galopp inte precis lätt och snabb som det är när man far ut och rider med han.

men nu ska jag varva ner och se en film sedan sova. Jobb imon som vanligt.

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0