Frågor och svar

Vilken är din mesta matnoja?
Frukt kommer i första hand men jag kan inte säga att choklad inte är en av favoriterna..

Hur ofta och när kommer begäret?
Frukt är man nästan sugen på hela dagarna, choklad är väl ibland..

Hur har det varit under gradiviteten?
Jo! Det har varit riktigt bra och mysigt. Har inte alls mått nå illa förän nu i veckan men motslutet av gradiviteten så kan man ju börja må illa.

Har det varierat under gradiviteten?
Nej inte tror jag väl de.

Är du tillåtande mot dig själv eller sträng?
Har varit sträng mot mig själv i början, men nu är jag i vecka 38 så är inte så sträng mot mig nåmera.

Vad säger människor i din omgivning?
Dom säger väl inte så mycket men många är glada iaf =)

Hur upplever du alla matregler för gravida? Har du koll på livsmedelsverkets rekommendationer?
Jajamen, jag har koll och matreglerna är väl inga problem, tycker ju om det mästa som man måste äta.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi hade Krister i idrott och alla so-ämnen ;)

2009-03-21 @ 13:14:21
URL: http://saeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0