Fredag/Lördag

Fredag:

Vaknade av att det ran in vatten i mitt rum från taket.. .Haha nåja.. Pappa förde mig till 09:10 bussen som gick till luleå. Skulle förbi micke och var dit. Han inte vara där länge så ringde hans sysster att dom skulle till farmor och farfar.. Fick följa med dit om jag ville men var lite blig så jag väntade till min buss gick in till stan. Ska förbi i veckan igen kanske bara. Beror ju på..

Annars var kvällen helt okej. Var tillbaka i happis vid 18:00.. Kolalde på så ska det låta vid 20:00 sen singing bee.. Men efter det somnade jag :)

Lördag:

Hmm, dagens planer är väl inte så mycket kan jag tro.. Umgås med hundarna säkert..



Moltaz ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0