Stallet igår

Igår for man med emma förbi och fotade hästarna. Akillez är ju riktigt snygg häst måste man ju få säga. Blev riktigt avis på emilia som har så fin häst. Jag tappade mobilen och märkte inget förän när jag kom hem. Emma fick fara tillbaka och jag letade i hagen med tillslut hittade jag den. Vi for hem och när man kom hem skrev emilia och frågade om jag ville följa med till stallet och jag sa såklart Ja! Jag fick ta hand om Easy igår för paula.

Emilia fick mocka först till alla 3 hästar hon skulle ta hand om och sen Mockade jag till Easy.. Snacka seg easy har blivit. Jag fick gå längst bort i hagen och hämta honom och sen ville han inte gå före. Han vägrade så jag fick gå före honom och sen visa honom in. Asså snacka jag har saknat den prinsen så otroligt mycket.

Saknar dig mer idag Easy boy <3

Ps: Köpt ett nytt täcke.

image16

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Jag hjälper till med bloggdesigner .
Är du intresserad så mejla mig på [email protected]

2008-03-13 @ 08:28:34
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0