Hur kommer det bli nu med stallet?

Idag fick man höra att Emilia och Maria ska ta in en till häst till stallet och igentligen skulle det ju inte komma nåmer hästar till stallet vad jag har fått höra sen sommaren när mack avlivades att Åke var hela tiden imot. Nu får dom visst ta hästen dit. Madde och martina måste tydligen flytta kaninerna till en annan box för att hästen är så stor men det är ju ännu en ung häst? Inget taskigt men Caj fick stå i minsta boxen ganska länge och han är stor häst. Men jag ska ju inte säga något mer än det jag har fått höra idag. Jag tycker det bara att det är så mycket svammel i stallet nu. Åke äger ju stallet och ibland är det maria och anneli som bestämmer och ibland bara anneli. Jag lyssnar bara på Åke för det är han som äger stallet och inte dom andra. Dom andra har bara hästarna ju där och hjälper till. Visst kan jag lyssna på dom andra men det beror på vad det är.

Just nu har jag inte så mycket koll vad som händer i stallet. Har bara hälften koll.

Men nu ska jag iaf fara. Saknar dig Madde,Emilia,sysster Sandra,Easy,Caj,Star,Valle. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0