En vecka =)

Nu ska jag äntligen börja ta hand om easy boy. Börjar sakta ta hand om han nu när jag måste börja helt om med honom. Har skrittat bara en dag ska ska skritta nu hela veckan. Börjar nästa vecka och trava lite. Funderar på om jag ska sen börja longera han lite efter som. Han har ju blivit konstig men men..

Idag ska jag rida men kanske med emilia. Är inte helt säker men har hittat nytt täcke nu och var in på en hemsida och ska köpa schabrak, träns, benlindor och grimma. KOmmer bli en mycket fin liten pojk. Easy är väl lite bortskämd anligt mig och några andra. Men men nu ska vi bara hoppas på det positiva att han inte blir halt eller sjuk. :)

19.54
Nu sitter man hemma och chillar. Var och red ut med easy en timme. Möte tessa  efter vägen och det var ganska kul. Kände inte ens igen hennes häst. HAaha! Taskigt av mig. ! Men vi pratade ett tag sen så fortsatte jag och rida och kollade på desas andra hästar och lindas fjording är ju snygg! Och tessas och lindas syrras häst  nappen eller vad den nu kallades är ju söt. Easy boy ville ju bara hälsa lite så tog ett gullit foto på dom.

Easy var mycket fin och lydig idag. *Stolt*
*Kram*

Bilder

image17
Söta ;)

image18
Den lillen var intresserad av easy ett tag ;)
image19
På Vägen hem :) *Kramis*

Kommentarer
Postat av: Mado

Alltså, jag måste ju vara världens absolut segaste person som inte hänger med vad som händer i världen! Jag visste förfan inte att du hade en sån här "hästblogg"! Nu ska jag börja läsa den! :) Btw, nog har jag ju saknat dig också ;)))

2008-03-18 @ 19:34:57
URL: http://mmaddee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0