Rid tur

IDag tog man en lång skritt tur i vouno in till salmis. Red 1 timme och 15 min idag. Han började busa och bråka efter vägen så blev lite sur på honom men det tog ett tag innan han slutade. Skulle också ta foton efter vägen men det blev så att det började snöa helt plötsligt och solen gick imoln men fter ett tag så kom solen tillbaka men nog snöade. Jag hade tråkigt i stallet så fixade benlindor och manen men asså jag hade så dålig sax så blev lite snett. Ska fixa det när jag kommer tillbaka till stallet.

Paula ska ta han m easy boy nu 20 mars (torsdag) - 28 mars (Fredag) ..
Givetsvis kommer han säkert och så men dom springer ju i hagen så..

Ne nu ska jag uppdatera lite bilder.

image20

image21

image22

image23

image24
Lite bråttom in? HAHA  Stiliga caj och det ser du som att valle kommer gå omkull.. :)
image25
Fina hästarna.

Mer bilder kommer imon på morgon ;) Kolla in då och kolla i pixbox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0