Julklappar

Har just duschat och ska fixa mig snart, ska på stan en sväng med helena och sen förbi storheden. Ska shoppa lite julklappar idag om jag hinner..Ska köpa en väska till mamma,kolla julklapp till micke och sen brorssan och syrran som kommer till jul.

Har kommit hem för ca 2 timmar sen från Luleå är lite trött. Hade ganska kul igår hos helena fick va med hundarna hela kvällen. Liston gnällde och ylade för att jag skulle klia och sen skulle han upp i soffan också och diva. =) Helena och jag fick väl trängas lite. Diva och liston är ju itne nå små hundar.. haha..
Fick veta i morrse att Diva hade sovit på mina ben och liston vid kanin buren vid sängen. Och jag kan inte fara nåmer så mycket till helena nå mycket mer för jag är allergisk för kaniner. det var lite jobbigt att andas där på morgon.. Gick inne i stan hela dagen idag och han inte fara förbi och köpa mitt tangent bord jag vill ha men ska köpa det nästa helg då jag ska köpa mickes julklapp.. Önskade mig en parfym av han men vi får se vad han köper. Jag vill att han ska köpa något billigt men vi får ju se vad det blir.

Jaja men ska nu gå och se film och sen sova..
 
* Hej då *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0