Marie Picasso

Blev inge luleå idag. :/  Har haft främmande. Bengt kom förbi och hade med någon, Kan inte skriva hennes namn det var så svårt men hon var snäll och trevlig.
 Emma och jag for förbi maxi och kom just hem. Personligen tycker jag att Marie var bättre live än på tv, tycker jag iaf.Tog några foton också men ides inte stå i kön för att få autograf..
Jag blev nästan avis på marie för hon har så långt hår. Jag har alltid viljat ha så långt men jag vet ju inte om hon har löshår eller om det är hennes riktiga hår men spela roll. Jag har ju ganska långt men jämför man med henne har jag kort hår ;P

*Kram hejs*

        


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon har löshår. ;p Och Bengts... vad hon nu är heter typ Suwat. ;P

2007-12-29 @ 20:59:46
URL: http://www.metrobloggen.se/Hooneey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0