Snart nyår

Shit! Tiden går ju aldeles för fort! Vaknade idag på morgonen 05:30 och hörde pappa när han höll på där nere, han skulle ju och öppna ikea. Kunde inte sova förän 09:45. Sov sen till 13:15 trode det var torsdag när jag vaknade men det är ju redan fredag och på måndag är det nyårsafton.

Har försökt få tag i syrran Victoria hela dagen men inte har hon svarat. Får ringa imon istället och höra om hon kunde klippa mitt hår. Ska kanske klippa lugg igen men det jag inte tycker om med lugg är att den sen irriterar ögonen. Men vi får ju se hur det blir. Far förbi micke sen på söndag kanske och träffar han. Fick ju parfym av han i julklapp men jag har inte varit så mycket i luleå och ska köpa ett halsband till han. Han vet också vilcket det är också. Hoppas jag hinner fa förbi imon och köpa det..
Jag ska inte göra så mycket mer idag.

*Bara le & vara glad*

image20

Har tänkt klippa håret typ så igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0