hos Helena..

Kom just från stan med helena, Shoppade inget men hittade en jacka jag bara vill ha iaf just nu. ´Röd och fin =) Vette vad man ska hitta på nu mer änn att man ska äta och se lite tv med syrro.. Jag har mycket i tankarna nu så jag bara vill tänka eller jag drömmer mig bort fort. Har så mycket med skolan,körkort och lite till. Känns tungt men det löser ju sig som vanligt =)

Idag blev det inte att sova hos älsklingen. Helenas sambo Daniel har åkt bort med jobbet så hon vill ha sälskap men imon ska jag till älskling. *Glad* Nä men ikväll ska vi se filmer vad vi har bestämt just nu..

Nu ska jag ringa älsklign, äta och sen ut och göra lite ärender med helena. =)

Nya foton jag har tagit för 2 veckor sen.. <3

*Kramar*

image85
INDY

image86
DIVA

image87
LISTON

image88
DIVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0