Plugga ... :/

Plugga Plugga finns typ bara i mitt huvud. Måste läsa en hel bok till nästa vecka, har engelska prov och prov i andra ämnen.. Känns tungt.... Dom här 3 dagarna har jag varit så trött + att jag försov mig igår också. Mamma kom upp och väkte mig på morgon och då är det inte bra. Tycker jag iaf....

Visst är det bra att plugga och det blir sena kvällar, så pratar man då och då i telefon. Ibland lite för mycket också.  Idag har jag inte pluggat något somnade i sängen idag när jag skulle kolla lite på engelskan. Ska imon ge 100% i skolan och ska lägga mig tidigare idag.

Nu har man just laddat ner lite låtar. Fick lite tips på helenas blogg och pratar med micke samtidigt i telefon.
Pratar om vad vi ska hitta på i helgen har så lust att festa men det har inte micke. Jag har inte festat eller gjort något nu när man fyllt 18 år. Känns inge bra men får se..


*God Natt*



Kommentarer
Postat av: Helena

Gud du har ju inge pluggit alls. Jag ska läsa 4 böcker och göra en hemtenta/prov i nästa vecka nån gång :P

2008-04-02 @ 22:33:26
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0