Hemma

Idag gick provet helt åt helvette, tyckte jag iaf.!! Har dock inte gjort något specielt idag som jag kan säga. Tagit det lungt och sett på tv det är de enda jag har gjort .. Låter det kul?? Nja inte så värst kul är det men vad ska man annars hitta på. Har inte varit på så bra humör. Jag hoppas att jag är det imorgon. men just nu sitter just nu framför dator skärmen och funderar. Funderar på olika saker och vad man ska hitta på i helgen? Ska jag vara hemma och deppa hela helgen eller ska jag fa till luleå och hitta på något där?? Har som ingen anning. På helgerna hemma så är jag som mäst hundvakt och igår sa pappa och mamma att jag måste vakta dom i helg om jag är hemma.. *Förvånat? Neh*

Nåja.. ska nu försöka sova om jag kan..

Hittade en bra låt ska stoppa in den imon :)



God natt folket.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0