Natt/morgon

Nå natt är det för mig men ändå kan man säga att det är morgon.. HAHa! kan inte sova, är sjukt pigg och pratar med micke,matheus och krille i telefon för någon timme sen och nu snackar jag bara med micke. Han värkar inte alls må så bra.. Hahaha! Inte för att jag skulle må så bra heller om jag skulle varit med dom men tur att jag inte är de.

Nå vad ska man göra när man inte kan sova. Ska prata ett tag till i telefon med micke och sen iaf försöka sova. Hörde att Emma har tydligen kommit hem. Hihi =)

Nä nu ska jag stoppa på film och snacka i telefn.. hej hopp =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Var du orolig att jag skulle gå vilse? ;)

2008-12-14 @ 11:04:21
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0