Sen natt igen

Det är sena nätter vid datorn men har faktiskt legat och sett på film för att kunna somna men så somnade jag såklart inte. Jag skulle vilja göra vad som hälst för att kunna somna någon natt nu tidigt men det är väl min oro och räddsla som får mig att vara vaken och inte kan sova. Jag vet vad som kommer hända imon med på morgon som inte kommer förvåna mig. Kommer jag våga fara hem efter skolan? Det är min största fråga intill mitt hjärta. Även om allt värkar just nu jobbigt så måste jag gå igenom det här nu och inte sen. jag kan inte vänta längre, det är imon det gäller och ta det värsta. Kommer va min värsta dag i mitt liv men jag överlever iaf om jag har tur.

Det konstigaste är att jag har en låt som bara kommer göra ont hur många minuter eller dygn jag lyssnar på den. Den är hur bra som hälst.

Nu ska jag försöka sova igen. Jag hoppas att man somnar nu, annars kommer det bli jobbig dag imon i skolan.

Gammal bild från början av sommaren =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0