En bit bort rån hjärtat

Idag fot jag och mickes föräldrar till hans farmor och farfar och efter det skulle micke och mickes pappa hämta en motor till mickes bil. Fick hjälpa och få in den i garaget. Fick hålla i den så den ina tippade.

Kom hem 19:20, började små städa i rummet men får städa mer imorgon. *JOBBIGT* men ibland måste man städa. Sen har jag inte gjort något annat mer än suttit vid datorn och skrivit lite med helena,anna och kussan camilla via msn.

Sandra smsade mig att ägarna kanske ska ta bort easy boy. *VARFÖR* det känns som att allt blir mitt fel. Easy boy är ju min ögonsten! Jag har tagit hand om han flera år och ridit han. Gjort allt för att han ska må bra. Jag frågade sandra varför dom ska ta bort så sa hon bara därför. VADÅ därför!!! för att dom inte har tid.. Jag smsade paula och hörde om jag kan ta han snart. Jag vägrar att dom tar bort honom. Känns redan som att jag håller på att bli tom inom mig. Madde och alla tycker jag och easy hör ihop för jag kan rida han bäst säger dom. Det stämmer tror jag också. eller vad vet jag. Just nu känner jag mig helt värdelös. :(  Men men. Det är mitt fel känns det som ändå :'(

Ni kan läsa mer om easy i hans blogg.

*GOD NATT*

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan inte du ta över den där hästen Easyboy då?

2008-02-10 @ 22:53:53
URL: http://hheelleennaa.blogg.se
Postat av: Emma

Jo jag kan ta över easy boy. haft han på foder sen sommaren =)

2008-02-10 @ 23:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0