En dag kvar

Sitter i skolan och anna har inte kommit till skolan. Hon vägrar svara så jag antar att hon är hemma eller med kim! Skulle inte förvåna mig alls. Hon säger att hon ska till skolan men sen far hon inte. Hon kunde väl ringt och sagt igår fick jag ta min sovmorgon men nej inte de. Men hon är ändå min bästa vän xD Min nya favorit människa ska ni veta. HAHA! Hon hittar på så roliga saker ibland. Jaja nu sitter man och pluggar lite,Lyssnar på Hinder och smsar med micke. Han är i piteå med klassen xD hahaha.. Det förvånade mig att Rod inte försov sig..HAHAHA! Han försover sig ofta kan jag tro eller jag vet ju inte precis men den här veckan har han gjort det nästan varenda dag.

Jag tänkte fa till micke idag men fick inte. :( så idag slutar man 12:55. Tidigt eller? Tycker det är jobbigt och sluta tidigt för då har man inte så mycket och göra när man kommer hem. Somnade igår, sov ca 4 timmar xD Hörde att pappa bankade i väggen, sen ropa mamma ca 30 gånger så det var bara att stiga upp =) Ville sova hela dagen igår men det får man ju icke ;P.. Jag tror att jag kommer somna igen när jag kommer hem. Skulle inte förvåna mig alls.

Men nu ska jag fortsätta och plugga. Idag ska jag va duktig i skolan xD HAHAH!! Men nästa vecka ska jag ge 100%, måste värkligen vara duktig nu =) Jag fick också veta att jag inte har närhandel nåmer det här året för jag fick betyg i det förra året så näthandel går bort från schemat. Onsdagar slutar jag nu 11:30 .. *SKÖNT* Vi får se om jag fick betyg i administration så har jag inte det heller.. chill blir det i år =)..


Lite bilder =)


Skriver mer ikväll =) *Kramis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0