JOBBIG DAG

Idag i skolan kunde man inte alls koncentrera sig på något, jag tror att Anna också blev lite sur på mig för jag inte gjorde något på engelskan. Försökte plugga men det gick nu helt åt helvete. Sorry mén var bara tvungen. Jag har sutit och tänkt på micke hela dagen och om egen lägenhet i Luleå. Fatta skönt det skulle vara. Jag har drömt om att skaffa en egen lägenhet sen lekis. Lite konstigt, men ni förstår säkert att det här läget är typ normalt om lägenhet. iaf men inatt försökte jag sova men det gick ju inte häller *ovanligt*. Jag var sjukt trött men direkt jag släkte lampan blev jag pigg. Tanken slog mig att jag kanske blir trött m jag ser på tv eller något annat. jag började se Beck men tro inte att jag blev trött. Var vaken till ca 02.20 tror jag klockan var sisst jag kollade på den. Men tillslut somnade jag som sagt men det jobbigaster var att stiga upp 06:30. vaknade av att micke ringde. *väckar klockan* som han får vara. haha! pratade på morgon kanske 40 min innan jag orkade stiga upp.

Just nu sitter man här framför datorn, lyssnar på musik, tänker och smsar med micke. *Mycket ovanligt eller hur* Jag är inte alls trött fast jag har sovit ca 4 timmar inatt och har ingen lust att tänka på någon som kallas för "plugga" det gör mig bara sur.!! Direkt jag ser alla böcker vill jag bara slänga dom. *Jobbigt Jobbigt jobbigt och tråkigt* Men ibland blir det så att man måste plugga :/

Ikväll tror jag det blir att titta på en ny film men föst plugga lite engelska. Det låter ju *jätte kul*.

 Några nya foton på mig efter jag härgade och klippte håret =)
             Den här bilden blev bäst på mig idag =)
    EN bild när jag ler.
 Saknar dig micke =)

*Kram hejs*

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder Emma! :)

2008-02-06 @ 20:08:39
URL: http://anaelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0