Less och äntligen ny starta snart!!!!

Nu är jag Less på nästan allt men mest på allt gnäll! Jag har äntligtn hämtat blandketten att söka till sklan i luleå. Ska lämna in blandketten imon och så börjar jag skola i luleå efter sommaren. *fettskönt* Det kommer bli skönt att få en ny start. Ska gå handels och turism. Jag ska få fara och kolla på skolan eller vad dom sa i skolan idag. Snacka kul det kommer bli. Jag ser värkligen fram imot det här nu. Jag har längtat och längtat men nu ska jag värkligen fara från haparanda! Bara om några månader.! *SKÖNT* Och många av mina kompisar och min familj säger att jag komemr klara mig lätt att bo ensam och allt och varför ska just du säga att jag inte kommer klara mig. AAH!!! Det kan jag inte glömma och när jag hörde det blev jag ju inte lite sur eller blev mer iiriterad! Näh! Men personen får ju tro vad hon vill jag säger bara att jag klarar mig själv. Jag vet iaf att hon är en bra kompis trots allt!

Nu ska jag se på tv och plugga till engelska provet! Och på onsdag kommer micke. <3 min ögonsten

*kram hejs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0