Söndag

Lånade mickes dator just nu ett tag. Hela lovet har man varit i luleå och med micke. Igår for jag och micke med helena ut till storheden också en sväng.  Men som sagt har hela lovet varit underbart men ändå lite jobbigt för jag har varit lite deppig på dom här senaste dagarna. Idag är jag bara lite men måste hålla allt inom mig just nu. Det känns för jobbigt. Den skänslan jag har just nu hatar jag som satan. Vill bara gråta och skrika ut allt jag har inom mig.

Idag ska man hem till haparanda. Blir väl helt okej måste börja städao och så. Har ju inte varit hemma på ett antal dagar så. Men ska nu börja fixa mig. Bussen går snart in till stan.

20.19
Har just kommit hem från sandra. Var dit en sväng och fick en chock som fan måste jag bara säga mig. Men har inte träffat sandra på länge så klart man har saknat henne otroligt mycket. Hon är som en syrra till mig och jag kallar henne för min syrra som alltid. sen vi var små. Hon hade ruggi snyggt rum nu när dom har tapitserat och så la dom in nytt golv. Men ska va med henne imon också. Fett kul kommer det bli..

Jaja ska nu fara och träffa sara :) Henne har man inte träffat på 1-2 år om jag minns rätt.

*Kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0