Stressig dag..

Stressat idag och vet inte hur mycket och har funderat och varit med helena hela dagen. Känner mig just nu förvirad och ensam när man inte är med micke. Men vi får se, just nu värkar han inte på bra humör, värkar som han är sur på mig men jag har väl inte heller just nu det lättaste själv!! men men.. Det blir bättre imon, ny dag som sagt.

Tankarna just nu är det som är min bästa vän just nu. Har så många frågor med inga svar som igentligen ingen kan svara på men har ingen att prata med. Vet inte snart vad jag gör om jag måste göra allt själv eller vad man ska säga. Känner mig som sagt värdelös just nu.. :(

Imon ska man va med anna-stina och kim tror jag om det var han som skulle med till luleå. Inte 110% säker men jag tror kim skulle med. Micke far till skeå så måste ju hitta på något sen när Anna och kim har farit till happis igen.

Nu ska jag ta och försöka sova. God natt
Har som sagt ingen anning vad jag ska skriva här ikväll men har skrivit lite iaf.

Mikael fredriksson <3 Älskar dig otroligt mycket ska du veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0