God morgon ;D

God morgon, igår såg man på film och var hundvakt.. *Kul* Emma hade sina vänner Anna och Jonne här men inte var jag med dom iaf.. haha ;D Kommer inte ihåg vad filmen som jag såg hete men det var en komedi.. Stoppade in alla gammla bilder jag hade på min samsung mobil. Snacka bilder från sommras och någon film på mig,pernilla och camilla.. *ASG* Kan säga att vi flummade fett mycket i sommras. Känns som att man måste åka dit nu under jullovet eller iaf snart. :) *Saknar dom sjukt mycket* 

Nåja nu har man vaknat.. Konstigt nog vaknade jag aldeles för tidigt idag men kunde inte somna om.. Kan ju bero på att jag somnade också ganska tidigt igår så.. Men iallafall så idag blir det inte så mycket som jag ska hitta på. Kanske ska förbi och umgås lite med lina och så gå lång promenad med molle det är som är planerat just nu.. :)

Kramar =)

 = Vi äger fett!! ;)
 Dom skorna tyckte man inte om ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0