På väg? vart?

Måste säga att jag har nu insett i helg att det är något som inte känns helt rätt. Något som trycker bort mig från haparanda. Frågan är vad? svaret har jag inte hittat men fick i huvudet att jag känner mig inte alls hemma och trygg längre. Jag har alltid sagt att jag vill flytta, jag ska flytta men när ska jag ta och flytta? Måste nästan riva mig i håret och inse att jag måste ta eget ansvar och bevisa att jag klarar mig och det jag vill för att lyckas i skolan och i framtiden är att jag måste flytta. Så känns det just nu för mig. Visst skolan går bra men vadå G och vg vill man inte nöja sig med.. iaf inte jag. Vill ha mer vg i mina slutbetyg.

Jag vet inte  vad som sliteri mig? Går jag isär eller vad händer med mig? Min längtan är just nu att komma bort och hitta mitt riktiga jag. Finns allt i Luleå?? Kanske svaret vet man ju inte ännu förän man flyttat.

Mer idag blir det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0