Silver

Igår var jag och red Silver och det var sjukt kul. Han har inte fått sina sulor så hon har lite svårt att gå på grus. Red till en äng och tränade lite dressyr men hon testar ännu mig måste jag säga. Helt jävla otroligt att hon orkar! :) Men det är ju kul att hon gör något. Hon försökte sticka iväg en gång men det fick hon inte.. haha! Hade iaf kul och allt gick bra. Tog galopp på en volt, ÄLSKAR GALOPPEN! Jag har aldrig ridit så rolig och fin häst nu på länge. Har bara ridit storhäst och nu när man rider ponny så är det sjukt kul. Liten och kort galopp hahahha! Jag hade lust och bara skratta men var så koncentrerad. Men ändå. Att rida ponny är roligaste som finns. Tro mig! :)
Älskar lilla silver! Är fett glad att jag har henne nu att rida..

Bilder kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0