Till ida =)

Aldeles snart ska jag och wille bege oss till ida och umgås med henne och anna. Mamma skulle iväg fort en sväng så hon kommer väl vilken minut som hälst tror jag. Det känns lite konstigt om wille skulle få vara hemma och jag är hos ida. Men han ska få följa och det kommer bli kul. Dock vill också ida och anna att vi ska komma och hälsa på så dom också får lära känna lilla wille när han är så här liten. Men jag skriver sen när jag kommer hem och stoppar in lite bilder från ikväll =)..

/ nu fara. Hej då =)

2 bilder på mig och wille, för någon dag sen =)



(Måste klippa håret, luggen har blivit aldeles för lång xD och jag passar inte med att ha fast håret. HAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0