Helgen..

Helgen har varit rolig. Var hos min syster yster Tojan. Johan var i stockholm, helena och bia var i stockholm med så jag for och höll Tojan och Amanda sälskap. :)

Fredag: Tojan hämtade mig efter hon hade slutat jobbet. Vi for hem, hämtade Amanda lilla från dagis.


Lördag: Vaknade av Amanda som ropade "Mamma, mamma, mamma" Klockan var väl sådär 07:00 på morgon som är mycket ovanligt att jag vaknar så tidigt men när Amanda är i farten så är det bara att stiga upp. Gick ner och amanda skulle se pippi och så sen när jag och Tojan kollade i tidningen så skulle hon visa Amanda vem som var i tidningen så var det "Leo".. Dock fick inte Tojan tillbaka tidningen. Vid 10 tiden for vi till Leos lekland och Amanda hade så brottom så fick springa efter. Hon skulle överallt den tjejen. hahah.. Man såg på amanda sen vid 12.00 tiden att hon var lite hängig och inte helt frisk..nåja.. mycket hände under lördagen för oss orkar inte skriva allt för då blir det så mycket. Vi hämtade min vagn och sen var vi på barnprofset och lite överallt i lördas. *Fullt upp* ända tills klockan var 20:00 så fick man sätta dig i soffan och se på körslager =) *Hanna vann*! :)


Söndag: Vaknade 07.00 typ, gick ner och fikade, kollade film med Amanda, Var ut med liston och sen gick jag och Tojan långpromenad med hundarna efter Campa hade kommit hem. Snacka om fint väder det var och så var det inte ens kallt och mycket folk möte man hela tiden efter gå vägarna. Mer änn vadman brukar möta när man går i lilla haparanda. Typ ingen. Haha..
Tog hem 15:10 bussen som emma åkte hem med också från Piteå. Fehemi elelr hur man nnu skriver hans namn så han stoppade in vagen i bussen och så gick jag själv in i bussen med Emma. :) Var hemma vi 18.00 tiden.

Lite bilder:

Söta Amanda och Liston


Amanda ( Blev ej så bra bild men helt okej )

Campa och Liston =)  *Campa väntar på husse*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0