Onsdag

Idag har det varit ganska varmt ute och soligt.. For till stan med mamma och handlade, sprang också in på barnens hus och köpte en till liten filt till bejbisen och en nalle som var på REA 50%.. Man blir så glad när man gå runt i barnaffärer och kollar på daker och ting, plus att längtan blir bara större av att få ha bejbisen i famnen och mysa med. Har kännt dom senaste dagarna hur det har tryckt neråt i magen så det är ju en känsla av att jag borde börja vara mer beredd på att det snart ska hända något. Vilket gör att jag blir närvös, orolig och lite rädd :)

Ibland vill man prata med någon om hur jag känner mig och så men vet inte precis vem jag ska prata med som förstår mig bra.. Nåja. var förbi och köpte ett panband till mig idag, *Äntligen säger jag* jag hatar värkligen mössor och jag passar inte ens i mössa så slipper de nu.. Slipper också lyssna på när mamma och pappa säger alltid till mig: ta på dig mössa det är nästan -20 ute. Men jag tar inte ändå på mössa. Nej nej men nu har jag mitt fina panband.
Nu orkar jag inte skriva nåmer... skriver mer ikväll =)

Lite bilder på vad jag köpt idag:
 
Filt och 2 nallar =)
 
Första böckerna och till mig köpte jag panbandet. *hatar mössor ;D*


Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer att gå bra ska du se :).

2009-02-25 @ 18:01:22
URL: http://hheelleennaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom är så himla duktiga i Sunderbyn så du kommer att få den hjälp du behöver! Jag väntar med spänning på bebisen... =)

2009-02-25 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0