Typ sjuk.. :/

Hej hopp!

Sov ganska bra inatt, vaknade först 04:30 av att jag inte kunde andas så bra. *Förskyld* Somnade om och vaknade sen halv 11, gick in i duschen. Emma följde med mig till skopungten när jag skulle köpa ett par skor och Molle fick följa med. Det var som att han aldrig sett snö men han är hyper! Fattar inte vars han får all energy ifrån. Hahah...

Nåja sitter vid datorn har just ätit och ska ringa micke snart. Funderar på att vila, min förkyldning har bara blivit värre plus att jag har börja få ont i halsen. Ajaj.. Det är inte alls bra. *jag vill bli frisk nu* Har varit täpt i näsan i månader men det kan man få ofta när man är gravid. *Jobbigt* Det känns som att man inte har varit frisk sen, jadu har ingen anning. Ska passa på att sova så mycket som möjligt för sen får man inte sova länge på dagarna.. Då har jag ju en underbar liten bejbis som jag får ta hand om och mysa med.. *Mysigt*

Nu ska jag kolla någon film, ta en varm dusch och sen lägga mig i sängen och se på filmen jag valt. :)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0