Dålig dag

Vet inte precis om det finns mycket att skriva från idag. Vaknade 13.00 av att både mamma och pappa skreck åt mig. Så dagen för mig vart tråkig, har dock varit irriterad och lite sur. Men i det hela har dagen varit dålig.

Imon ska jag vidare till Luleå och jag hade tänkt ta 11.20 bussen men nu vart mina planer för imon förstört.! Men ska försöka övertala pappa om att jag ska ta 09:00 bussen. Och sen får tojan hämta mig efter hon har slutat jobbet. Får se vad micke säger också får snacka med han efter han har varit med crille.

Nä nu ska jag börja fixa beibi kläderna i lådan så något mer blir fixat idag. *Tycker att jag gör hela tiden saker och ting.* Herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0