10 juni

Inatt har wille sovit riktigt bra och dom senaste nätterna som känns skönt. Han sover nästan hela natten men vaknar vid 4-5 tiden. Men idag vaknade han halv 7 på morgon istället för 4-5 tiden som jag vart sjukt förvånad. Somnade om efter han ätit och vaknade där efter 10.00. Annars idag har jag och wille varit ute på en promenad, varit och handlat till mormor. När vi kom hem har wille legat på golvet och sparkat med bena och tok skrattat. Jag plockade undertiden in ny tvätten i hans lådor. vilket gick fort så man sen kunde vara med wille.

Wille sitter i baby sittern, tror han börjar bli lite hungrig så ska göra lite mat.
*kramar på er*


Kommentarer
Postat av: BoNIiITa

Tänkte jag skulle vara trevligt & lämna spår efter mig, jag e också mamma

2009-06-19 @ 21:14:03
URL: http://isabelhernadnez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0