Igår i piteå / hotlax eller vad stället hete :)

Igår började dagen av att vi försov oss 30 minuter och kom iväg först halv 11 från haparanda. Vi började åka mot piteå men först for vi förbi syrran i luleå, fikade och lämnade en bur till henne. Tojan och dom har nu köpt hund och den var 9 veckor igår. Helt sjukt för och liten, den ville då inte leka med molle. Den tog skydd mellan pappas fötter, underbordet och ville upp i soffan också. Molle slickade på henne så hon var helt blöt så tojan tog upp henne ett tag. Men molle fortsatte och gå runt. Vi var inte så länge där innan vi åkte vidare.
Det var inte så svårt att hitta till fredde heller när vi fick vägbeskrivning av honom och emma. Men pappa lyckades köra förbi där vi skulle svänga ner. Hahah. När vi kom fram till fredde fick jag börja med att ge wille mat. Sen fick wille träffa alla och satte honom i vagnen. Alla var jätte trevliga där måste jag säga =) Jag var lite blyg ett tag i början men efter ett tag vart jag som vanlig. Vi åt mat och undertiden vi väntade på efter rätten visade emma runt lite och så hoppade hon studsmatta ett tag också. Jag höll i molle undertiden.  Ville också holla men det får bli någon annan gång. Skulle vilja ha hemma en stor studsmatta. xD

Till efter rätt blev det kladdkaka med glass, grädde och hallon. *Gott gotti gott gott* Dagen var hur bra som hälst och wille sköte sig jätte bra. Var lite gnällig mot kvällen. Han var ganska trött, han sov, vaknade, sov, vaknade men glad var han också nästan hela tiden och pratade lite. Igår var det en lyckad dag.. Vi åkte hem ca 19:30-20:00 och var hemma ungefär21:30. Då wille somnade direkt. Då gick jag ner till mamma och pappa och vi kollade på en film. Vilket jag inte orkade kolla hela så jag gick och la mig 00:30.

Skrev lite slarvigt / fort men ni får väl klaga på de xD

Här kommer lite bilder.
 
 

Fint dukat =) *Härlig fin blå*

Mamma pratar i telefon .. :)

Förlovnings paret =)

Där vi åt =)

Mamma och wille =)

Molle =)



Testade om molle ville hoppa in =) Men det lyckades.



Wille med sin moster, =)

Pappa kollar ut =)

Wille så glad  =)

Freddes lilla haj som kommer bli 3 meter tror jag de var.. Ojoj.. HELP xD¨


Allihopa =)


Kommentarer
Postat av: Anna

faan vad fint hus :O

2009-06-21 @ 21:48:36
URL: http://cherryelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0