Lite trött?

Idag har jag hunnit med mycket.
 Var med Anna också ett tag nu på kvällen en sväng som va kul. Mormor och morfar ville ta wille ett tag så då kunde jag ta och umgås lite.. Var bara borta 1 timme, känns så konstigt att lämna wille. vill vara mycket med honom. Tiden går så fort nu om man jämför med tidigare när man gick till skolan, sen kunde man bara sitta framför datorn eller vara med kompisar så gick tiden sakta.
Ikväll har jag sett lyxfällan, Sex and the city, navy CIS och nu ska jag se 2 1/2 män som snart slutar sen blir det att nanna kudden. Vart så trött på dan så somnade ett tag med wille så har inte varit så trött men ska försöka sova.

*God natt*

Kommentarer
Postat av: marlena - matildas mamma

jo jag tycker verkligen att dom känns rejäla och bra :) fast alla tycker ju om olika saker men jag gillar BRITAX bilbarnstolar, iallafall av dom större modellerna, acta graco är ju finast av babyskydden tycker jag.

2009-06-11 @ 09:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0