Promenad

Vid 21:00 somnade först wille. Låg brevid och höll själv på att somna men sen gick jag när han hade somnat. Pappa kom hem från jobbet och kunde kolla wille undertiden jag gick ut med molle. Vilket var riktigt skönt men ändå kändes det lite ensamt och inte ha med wille. Gick samma vanliga runda som tog 20 min, när jag kom in hörde jag att wille var ganska ledsen. Morfar hade ju wille men han vill värkligen inte sluta gråta. Men när wille kom till mammas famn gick allt bättre men det tog länge tills han vart lugn igen. Han vaknar alltid när jag ska någon stans. Det är som att han känner av att jag inte är hemma. Men när han hade somnat i famnen la jag ner honom sen i min säng så han fick somna brevid mig och nu sover han som en stock.

Imon blir det som sagt storstädning här hemma.. Vilket känns jobbigt men det känns skönt sen efter att ha städat allt. Ska nu ta och fortsätta och sova med wille.

God natt, sov sött =)

  
Mamma älskar värkligen dig <3


Hejdå sången / Nalle har ett stort blått hus =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Men åååh, han är ju för go! Och vad han växer! Känner ju knappt igen lillpojken :). När blir det tripp till Luleå nästa gång då? Har du något inplanerat?

2009-06-13 @ 01:41:14
URL: http://completelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0