Sitter här igen..

God morgon på er. Nu sitter jag här igen, läser lite bloggar och chillar medans wille ännu sover. Han vaknade och somnade om lika fort. Jag ska aldeles snart börja trätta vilket känns lite tråkigt att alltid städa och tvätta men så är de. Det måste göras och mamma har lärt mig tvättmaskinen den som vi har här hemma.
Idag kommer jag göra mycket idag, ska hinna tvätta lite, handla, gå en prommis med wille, hinna förbi ikea (Köpa saften till syrro helena) och så om jag hinner så ska hyllan upp också men då behöver jag pappas hjälp. Tror att jag hinner med allt men annars tar jag det imon. Nu tänkte jag gå och duscha.

Hej då folket -♥-

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Snart får moster träffa Wille igen. :D

2009-06-18 @ 14:58:18
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0