Trött/härlig dag

Sjukt trött är vad jag är! Kan inte fatta.
Idag väkte wille mig halv 6 på morgon och då vi steg upp båda två. Det var så ljust i mitt rum så skulle ändå inte kunnat somna om och så var det så fint väder. Dagen var planerad att fa och lämna in en bok som råkade följa med hem igår från skolan men ska nästa vecka eller veckan efter och lämna den. Dagen idag vart att va ute och ha en lugn myskväll.
Dagen blev som planerat men morgondagen ser jobbigare ut. Ska storstäda här på övervåningen. Ska hänga ut täckerna, kuddarna, damsuga, skura och mer. =) Allt som tillhör städning men om det är soligt kommer de bli en långpromenad sen på dagen. Idag vart det två promenader.

Lite bilder från idag =)

Moster emma och Wille =) (Igår)

Idag på väg ut.
Mössan hamna lite på sne men söt =)



Promenaden

Fint =)

Älskar värkligen sommar =)

På väg hemåt =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Söt-Wille :) Men bilden på moster var inte så smickrande, dock var det ju William du skulle fota så därför ser det så knasigt ut ;)

2009-06-13 @ 13:50:44
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Men jag måste säga desamma om den där sötnosen! : ) Han är nästan exakt 1 år yngre än min dotter hon föddes den 31 mars 08. Vart är närmaste förlossningen när man bor i Haparanda?

2009-06-17 @ 23:07:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0