Wille stackarn

Idag har jag och wille varit på bvc och paula började med att väga och mäta honom vilket gick jätte bra. Sen när han skulle ta första vacinationen så vart han jätte ledsen. Jag blir själv nästan ledsen när han vart så ledsen. Han har aldrig blivit så ledsen som han var idag och han har varit gnällig/ledsen sen hela dagen men nu har han äntligen somnat för natten. Han har bara vilja vara i mammas famn.. *Gulliga ungen min* Jag vet inte alls vad jag skulle göra utan wille idag. Han lever jag värkligen för och kommer alltid göra de och finnas där för honom. Så idag har wille fått vara i famnen hela dagen, somnade dock i vagnen på dagen när jag och syrran var till stan en sväng. Men annars har wille bara varit med mig.


Imon har vi planerat att åka mot luleå så får wille till bringa lite tid med sin far. Har fått höra att wille har fått mammas ögon vilket jag känner mig lite stolt men jag tycker wille bara är lik sin far micke ;D Men vi får se, wille väker och växer, han är redan 65cm lång och 3 månader och han har börjat "prata mycket" så stolt. Sen ska jag förbi min polare jens imon också vilket känns sjukt kul. Har inte umgåts med honom sen man var med jonas. Hahah. Har träffat han lite då och då för länge sen men nu får det bli ändring. Ska ju bli lulebo så måste ju börja umgås med några polare.=)

Nä nu tänkte jag ta och sova lite.
God natt folket.
Bilder kommer upp när jag kommit hem från luleåå.. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilker liv du har alltså! fatta att det är många som snackar skit om dig och sedan träffar dig och då är allting bra, vilka "riktiga" vänner du har.

2009-07-02 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0