Natti natti

Idag har jag städat mitt rum och det är sjukt skönt att ha gjort bort det.. Annars har jag bara slöat rästen av dagen och pratat i telefon med micke för ett tag sen. Dock är han i stugan så får ringa imon till honom och säga vad dom sagt i kalix men hoppas på att han är hemma när det ska ske. Får ju se hur allt blir imon..Efter som jag är kort så måste jag kanske göra kejsarsnitt som jag är sjukt rädd för men nog kommer allt gå bra ändå vad det änn blir. jag kanske får föda vanligt..

Men nu ska jag sova. Har ju börjat vakna vart 3 timme nu på natten.

*God natt*


Kommentarer
Postat av: Fröken Anna

Jag fick Albin med kejsarsnitt och det gick jättebra. Med Vilmer födde jag vanligt och det gick också bra, även om det slutade trist i det stora hela. Håller tummmarna för att det sk agå bra för dig och det gör det ju som vanligast - huvudsaken är ju att bejbisen kommer ut! =)

2009-03-23 @ 09:13:10
Postat av: Lisen

Det är inge farligt alls med kejsarsnitt, jag fick det när jag fick Tobias och det gick jättebra, man har bara lite ont i magmusklerna efter när det ska läka, men föder man "normalt" kan man ju få ganska ont på ett annat ställe! ;) Så det kvittar nog... Mitt ärr syns knappt och sitter så lågt så den enda som skulle kunna se det är min man.... Ta det bara lugnt och ladda inför det underbara som kommer, kvittar hur det kommer! :)

2009-03-23 @ 09:48:08
Postat av: Syster E

Grattis på födelsedagen mamma-Emma! ;)

2009-03-23 @ 10:26:21
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Cajsa Gard Rehnstrand

Förstår inte riktigt men det är säkert för att jag är helt borta. Men varför skulle du behöva göra kejsarsnitt för att du är kort? vad har längden med själva födseln att göra? :P

Kram Cajsa

2009-03-23 @ 14:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0