1 maj 09

Idag vaknade jag och wille 06:30, låg i sängen ett tag och tänkte att wille kanske skulle somna om efter han ätit men han var så pigg.  Så vi steg upp 07:30,wille somnade om 08:00 då jag stoppade på en film.
att vakna när det är fint väder gör mig alltid glad. * Längtar till sommaren!*
Emma for efter 12 till IKEA och jobba medans jag och wille gick ut på en långpromenad, förbi barnens hus och andra affärer. Skulle kolla en skiva till mamma och pappa som fans på ÖB men hittade inte den dom skulle ha så när jag var på väg ut träffade jag familjen kinnunen. Alla utom Lotta och fick veta att hon har 2 veckor kvar innan hon får en bejbis. *Så roligt* jag som trode hon hade 1 månad om inte mer kvar men tiden går allt fort måste jag säga =) HAHAH..

Annars idag vet jag inte om det händer så mycket. Ska iaf stoppa in bilder jag har tagit med kameran dom senaste dagarna.

Men nu ska jag gå.
*Herrå*

Kommentarer
Postat av: Pattie

tack gumman :)

2009-05-01 @ 20:29:32
URL: http://ungmammapattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0