Äntligen helg

Nu är det äntligen fredag. Idag har jag, wille, micke och hans mamma varit till stan och förbi blomter landet men det stället tyckte inte micke om. Jag hittade sjukt fina krukor men har inga blommor så ides inte köpa dom.  Annars har vi bara varit ute hela dagen med wille, tiden går så fort när man har barn. Man sitter inte bara framför datorn eller bara är med kompisar nu. Istället umgås man med wille som är så underbar son =)

Nu ikväll ska Micke och Mateus basta och dricka någon öl så är jag med wille.. Får se om man går ner till mickes föräldrar och sitter med dom och ser tv istället för att sitta helt ensam med wille i mickes rum här på över vånigen. Nå vi får se hur det blir. Ska nu gå och se klart talang 2009 om inte det har hunnit sluta..

Kram på er alla från mig, micke och wille  =)


Kommentarer
Postat av: Marlena - matildas mamma

gud vilken söt unge alltså. riktigt söt bild

2009-05-29 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0