Äntligen hemma

Fett skönt att ha fått vara borta nu en hel vecka och har fått vara med micke =) Känns så bra.
har bara haft roligt måste jag säga, mycket har man också gjort och umgåts.

Idag har man kommit hem, micke följde hit till happis vi for till soc för att skriva på faderskaps papprerna så nu är det klart. Ska bara gå nu på ett möte som heter "ekonomigruppen" för att veta hur jag söker pengar bara till wille och om jag flyttar till egenlägenter och sånt. På något sätt skulle jag vilja flytta och bo själv, många säger att det kan bli jobbigt och tråkigt. Tråkigt tror jag väl inte men jobbigt kan det väl bli men jag vet väl inte förän jag fått flytta. 
Känns som att pappa aldrig kommer släppa iväg mig men vänta bara. Mycket har börjat hända nu men säger inte allt ;D Jag har mina små/stora hemligheter. *Hihi*

Efter vi varit på soc, gick vi och åt sen han vi inte så mycket mera. Micke skulle fa med 16:10 bussen för att kolla på en bil i kalix och det vart ett köp. =) Nu är han också audi ägare. *välkommen in i gänget* 

Nåväl.. Ska nu gå och se lite tv.. =)

Lite olika bilder från veckan=)

Vår sötnos

Micke, wille och mickes farmor

Wille med hans farmor =)

Far och son =)

Helena, Emil, Lisa och wille =)

Helena och Emil

Igår kväll. Så söta dom är tsm =)

Kommentarer
Postat av: ......

micke är så himla falsk.

2009-05-08 @ 20:27:08
Postat av: ......

micke är så himla falsk.

2009-05-08 @ 20:27:18
Postat av: Emma

Nå vem är du som har kommenterat? typ feg och inte vågar nämna ditt namn??

2009-05-08 @ 21:00:23
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Rebecka boman

som personen ovan sägen, han är inte precis särskillt pålitlig!

2009-05-09 @ 00:55:19
Postat av: Lisa

Vilken smickrande bild på mig, eller så inte! HAHA ;)

2009-05-09 @ 07:28:13
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: ..

spelar de ngn roll om ja skriver mitt namn eller inte? han är fortfarande falsk o ljuger om allt.

2009-05-09 @ 09:23:57
Postat av: Emma

Hmm.. Känner du ens micke? :S

2009-05-09 @ 12:44:20
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: ..

Japp har haft daglig kontakt me han sen i början av ecember ungefär. men han har ljugit om allt hela tiden.

2009-05-09 @ 18:25:03
Postat av: ..

Ja det gör jag. Eller ja trodde att ja kände honom, men sen visade sej att han ljugit om allt typ. Vi har haft daglig kontakt sen i slutet av förra året.

2009-05-09 @ 18:37:15
Postat av: ...

försvinner e ja skriver eller raderar du de !?

2009-05-09 @ 19:11:25
Postat av: Mikaela

vad har det för betydelse egenligen, micke har flickvän som han älskar och som han även har wille med, jag har också pratat med micke väldigt mycket, och jag har inte fått annat än bra uppfattningar av honom! det är ju inte ens värt att diskutera, har du dåliga uppfattningar om micke så är det ju bara att du pratar med honom om det, Emma har ju ingenting med de att göra, typ.. om detta inte hadlar om nå svartsjuke drama.. micke är en bra kille, och en väldigt bra vän till mig, så jag kan inte säga annat än bra om honom.

2009-05-09 @ 20:38:51
URL: http://miiiiikaelaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet ju inte vem det är som är "..." men vem vet det kan ju handla om svartsjuk drama som du sa mikaela. Han/Hon nämer ju inte ens namnet. Men vem vet.!

2009-05-09 @ 21:58:17
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

om hon inte hade brytt sig eller vart lite svartsjuk så hade man aldrig orkat engagerat sig i det, inte jag iallafall... sen är de ju olika från person till person.

2009-05-11 @ 10:05:59
URL: http://miiiiikaelaa.blogg.se/
Postat av: fanny

oj så söt wille är! hoppas ni har det bra! kram :)

2009-05-13 @ 15:15:05
URL: http://fannyinnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0