Då var det tisdag!

Dagen började med att vakna 05:00 av wille, tog honom till sängen så fick han sova mellan mig och micke som han har fått göra varenda morgon. men han fick först mat. Ca 08:30 gick jag ner till vardags rummet så micke fick sova, så han skulle orka köra på körskolan idag.
Jag gick en promenad och möte micke på stadsön sen när han var på väg hem.
Mot kvällen har vi inte gjort så mycket, var förbi till mickes farmor och farfar med wille. Kollade lite tv där och pratade. Wille sov men vaknade efter ett tag. Det är ju så med småbarn att när dom kommer in i en djupsömn så går det värkligen inte att väka dom alls. =)
Har märkt på wille att är han sover som bäst mot kvällen då over han så hårt att ingenting gör att han skulle kunna vakna, han brukar då sova mellan 4-6 timmar =) *Skönt*

Alldeles nyss har vi badat lilla pojk eller willes farmor fick göra det.. Han är så lugn och fin när man nu badat honom. Vilket känns skönt, Det är inte alls kul att bada honom när han skricker. Läste i en bok om barn att när barnet skricker är det för att barnet vill ha upp värmen. Och det upphör när man sen kommer in i ett varmt rum. Vilket det stämmer men man tänker aldrig på det.
Ska läsa mer i boken om olika saker =)

Nu ska jag gå och mysa lite. Wille är nere med helena och Anneli =)

Ha det bäst *Puss på er*

GRATTIS SYSTER SANDRA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0