God kväll

Nu har wille just somnat. Han har varit lite ledsen ett tag men det gick över.
Dagen började dåligt och tråkig men senare när jag var med sandra så blev dagen allt bättre och vart själv på bättre humör. Jag var säkert idag ute nästan 3 timmar med wille. Skulle ju fara förbi sandra ikväll också men det blev inte så. Hon han fara till station så det fick bli en annan dag. Fredde kom idag senare mot kvällen, både han och moster emma var med när jag badade wille. Det tyckte han om. Både emma och fredde älskar barn har jag märkt. Det gör jag också såkart. Barn är helt underbara. Vad vore jag utan lilla Wille. *Hihi*

Nåväl. NU ska jag ta och se någon film sen sova så jag orkar upp imon. Ska nämligen på mormors kalas. =)

Här kommer lite bilder.
 

Fredde och moster emma tycker om wille :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0