God kväll :)

Igår åkte men med emma och fredde hit till micke. Första natten har gått hur bra som hälst. visst vaknade wille tidigt på morgon också men då gav jag mat sen tog vi honom till sängen och så fick wille sova med både sin mamma och pappa. *Mysigt*
Klockan 09:30 steg micke upp, han sa att han kan ta hand om wille så fick jag sova. Måste säga att det var otroligt skönt att få sova ut en dag. Det var ju ett antal dagar sen man fick sova =)..

Mickes syrra Helena kom också hem idag och fick träffa lilla wille. Hon har ju varit i portugal så hon har ju inte sett wile så mycket. Inte micke häller egentligen men det har ju som blivit lite ändring nu också. Känns sjukt skönt att få vara med både micke och wille. Dom är så söta när dom myser med varandra. Crille och matteus var förbi och gav en liten present till wille, dom var inte så länge men dom kommer ju träffa han oftare.

Jag hinner som inte skriva så mycket mer, har nyss badat wille och så känner jag att jag vill vara lite social här när man äntligen är här hos micke med wille.

Skriver imon lite mer som har hänt under dagen och har bilder sen som kommer komma in =)

*Natti natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0