God morgon!

Inatt har man inte sovit så där jätte bra. Såg 2st filmer igår, "Felon" och andra kommer jag inte ihåg vadden hete. Somnade vid 2-3 tiden och så vaknade wille vid 5 om jag minns rätt. Men nu har både jag,micke och wille vaknat och är pigga. Mickes förskyldning har inte blivit bättre sen igår. *Stackarn*

Men idag ska vi hitta på lite. Ska över till torne och kolla runt lite, och wille ska vara med oss. *Vår underbara son* Det finns ingen underbarare änn vad han är. =) Pernilla och camilla ville också ta med wille till stockholm men nepp det vart de inte men jag lovade att komma ner till tumba under 2009.

Nu ska jag gå och vara social.
Ha det bäst.
*pussar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0